Back to forum
image
rss 217 weeks ago
Here's a sneak peek at... uhm.... Something. =^-^=





350Comments
  • image
    217 weeks ago
    Hmmmm... Is it a tail? Or an ear? Of a monkey? Or a slice of a banana perhaps? Ah, a candle...? Oh, but of course, it must be... http://content.ytmnd.com/content/0/d/3/0d32dca2fe2389667272a6b1eb5a7021.jpg
  • image
    217 weeks ago
    ;-)

    Nope! That's not it.

    More little surprises to come...
    All making up one GREAT BIG surprise.
  • image
    217 weeks ago

    mustard from your Subway sandwich?
  • image
    217 weeks ago
    it looks like a tattoo maybe. give us more of a hint pweezz?
  • image
    217 weeks ago
    Nope. Not a tattoo. It's in my possession tho... but unlike a tattoo, I won't have it around forever.

    ;-)

    Jestik said:

    mustard from your Subway sandwich?


    Hahaha. Nope!
  • image
    217 weeks ago
    another look-see into the Mystery.
    SasT.jpg

  • image
    217 weeks ago
    are you getting a teevil tatto?
  • image
    217 weeks ago
    ;-)
    Probably someday.
    But this is something completely different.
    (PEEK!)

    tl.jpg

    omg. What is going on here?
  • image
    217 weeks ago
    Bio.
    Your Bio.. uhm. hahaha. You're missing the M in your blog url.
    I kept cutting and pasting it. Trying to get ahold of you. But, then I found your deviant art page.
    Sent you an email.
  • image
    217 weeks ago
    FuzzyLogic said:
    ;-)

    Probably someday.


    I wanna get a t-bird tattoo. can we get them together?
  • image
    217 weeks ago
    Matt.
    If you come visit and hang out for a beer, I'll make sure yerz is FREE
  • image
    217 weeks ago
    when will you show what it is?
    a day, week, month?
  • image
    217 weeks ago
    FuzzyLogic said: Matt.

    If you come visit and hang out for a beer, I'll make sure yerz is FREE


    beer, fuzzy, and a free tattoo? I'm there!
  • image
    217 weeks ago
    are you going to answer all questions or are you going to "L0st final episode" us?
  • image
    217 weeks ago
    WinterArtWork.
    LOL.
    That just made me laugh so hard.

  • image
    217 weeks ago
    (not a clue... I'm just stuck on this music currently)
    0808-0801-1115-5662.jpg
  • image
    217 weeks ago
    Tool?
  • image
    217 weeks ago
    Well, I LOVE me some Tool! holy shart!
    I was listening to Sledgehammer by Peter Gabriel.
  • image
    217 weeks ago
    slizedew said: when will you show what it is?

    a day, week, month?


    Hmmm.... I have no idea. I love mysteries so I'll probably post clues about this everywhere. Not just in this *cough* Official thread. ;-)
  • image
    217 weeks ago
    FuzzyLogic said: Bio.

    Your Bio.. uhm. hahaha. You're missing the M in your blog url.

    I kept cutting and pasting it. Trying to get ahold of you. But, then I found your deviant art page.

    Sent you an email.

    oh that was you? im going to reread that email now
  • image
    217 weeks ago
    I just hope there's cake at the end of this mystery...
  • image
    217 weeks ago

    A Cake.
    Perishables are great in the Antarctic
  • image
    217 weeks ago
    what is it though?
    future shirts or something?
  • image
    217 weeks ago
    slizedew said: what is it though?

    future shirts or something?


    It's definitely in the future. It *WILL* involve some shirts.
  • image
    217 weeks ago
    anticipation!
  • Load More Comments


Back to Top